Se tudi vi zadnje čase več vrtite po kuhinji? Tudi vi domače razveseljujete z okusnimi jedmi? Novo poročilo podjetja Mastercard namreč navaja, da je kar 58 odstotkov Evropejcev izboljšalo svoje kuharske veščine v preteklem letu. In še več, ugotovili so, da povprečno gospodinjstvo porabi skoraj 20 ur tedensko za pripravo čudovitih jedi.

 

Se je tudi v vas prebudila želja po eksperimentiranju v kuhinji, poskušanju novih jedi, razvajanju borbončič? Tudi vi pripravljate okusne pojedine po receptih, ki jih zasledite na televiziji in družbenih omrežjih? V poročilu podjetja Mastercard, ki je v raziskavo vključil 19.000 odraslih v 19 državah, navajajo, da Evropejci za izboljšanje razpoloženja posegajo po družinskih klasikah, kot so pečenka, špageti carbonara in palačinke. 65 odstotkov njih pa raje eksperimentira s kuhanjem in recepti.

 

Zakaj je v ospredju takšno strastno kuhanje? 53 odstotkov sodelujočih v raziskavi je želelo živeti bolj zdravo, 49 odstotkov se jih je želelo naučiti novih veščin in kakovostno preživeti čas z najbližjimi. Več kot polovica je tako vzpostavila nove povezave z domačimi, 71 odstotkov pa jih bo s takšnim ritualom zbiranja za mizo nadaljevalo tudi v prihodnje.

 

Kljub karantenskim omejitvam, pa so se znašli in živila, potrebna za pripravo slastnih jedi, naročili kar prek spleta. Ugotovili so, da je vsak tretji v zadnjem letu prvič živila kupil prek spleta. 29 odstotkov njih je porabilo več denarja za nakup živil in sestavin, tretjina pa jih namerava tudi po odpravi omejitev hrano še naprej kupovati prek spleta. V porastu je tudi nakup kuharskih pripomočkov in knjig, posod ter sveč.

 

Jeannette Liendo, višja podpredsednica za marketing pri Mastercard Europe je dejala: ''Zadnjih 12 mesecev je bilo precej napornih, a veseli nas, da opažamo tudi pozitivne trende, kot je vseevropski kulinarični razcvet. Osrednja vloga naše blagovne znamke je povezovanje ljudi s stvarmi, ki jim prinašajo veselje, ne glede na to, ali gre za naša partnerstva, zagotavljanje enkratnih izkušenj ali priročnih ter varnih načinov za nakup vsakdanjih izdelkov. In na koncu je prav to neprecenljivo.''